Back ARTISAU KOADERNAKETA

Egitasmoaren izena : ARTISAU KOADERNAKETA

Eragilea : Helena Jiménez de Aberasturi

Telefonoa
658737904
Kontaktua
Helena Jimenez de Aberasturi

Lantzen dituen arlo artistikoak:

Ikus-arteak

Zein eskola-ikasgairekin duen harremana:

Plastika
Zein balio sustatzen ditu
Objektu bakarrekiko errespetua sustatzen du, eskuz egindako lanarekiko errespetua, materiala zaintzea, eskuz egindakoa. Lanaren dedikazio lasai eta lasaia. Dedikazioa, lasaitasuna eta denbora eskatzen duen lanaren balioa sustatzen du, materialen merkataritza-kontsumoaren aurrean
Zein ikas mailari edo adinari zuzentzen zaio:
Guztiak
Zenbat ikaslek parte har dezakete ekitaldi baten:
Gela bat: 25 ikasle.
Ekitaldi bakoitzaren prezioa:

411,4 € (BEZaz barne).

PREZIOAREN BANAKAPENA:

  • 1 orduko tailerra : 290,40€
  • Jarduera burutzeko beharrezko materiala: 121€ de kostua 25 ikasleentzat.
Jardueraren deskribapena:

Ordubeteko koadernaketa-tailerrak dira, eta saio berean hasi eta amaitzen dugun jarduera zehatz bat egingo dugu. Gomendatzen da saio bat baino gehiago hartzea, jarduerari egokitutako ezagutzak lortu ahal izateko.


Hauek dira landu daitezkeen gaiak:

 

  1. Papel pintatuak
  2. Artistaren liburua
  3. Karpetak
  4. Idazteko edo marrazteko orri zurien liburua
  5. Kutxa mota desberdinak
  6. Bakotutako koadernoak
  7. Libroa akordeoian

*Jarduerarako behar den materialaren prezioa: 6 € ikasle bakoitzeko.

Zehazki, puntu honekin lotzen da: ikasleek beren lan-prozesuko materialak biltzeko erabiltzen dituzten tresnen erabilera, hala nola portafolioak edo ikaskuntza-karpetak, eta horrek norberaren ezagutzaren eraikuntza zehazten laguntzen du.


Proposamen hau konpetentzia zabalago bat eskuratzearekin ere lotuta dago: "Ikasten ikastea", non ikasleak lantzen duen proiektua bat egiten duten karpeta/edukiontzi horietan egon daitekeen. Artisau-lan honek baliabide egokiak aurkitzeko erabakiak hartzea eskatzen du, baita gehiago hausnartzeko urratsak ematea ere, bere ikaskuntzak modu multimodalean jasotzeko.


Artisau batek esperientzia materialaren eta hausnarketaren arteko ezagutza espezializatua erakusten du. Artisau on batek, bere lanean zehar, lan hutsean geratzen ez diren trebetasun batzuk garatzen ditu. Imitazioak sakonago bilatzen, probatzen eta aztertzen ditu.
Artisau-lanari esker, proba-prozesu batean sar gaitezke, trebetasunak partekatu.

Dedikazioak eta ikaskuntzak berekin dakarten prestakuntza, ahalegina eta motibazioa. Arrakasta iraunkortasunean eta dedikazioan dagoela ulertzeko modu bat da.


Lanbidearen alderdi kulturala alderdi komunitarioa da. Oinarrizko lehengaia artisaua bizi den eskualdetik lortzen da.

Jarduera gauzatzeko behar diren baldintzak eta baliabideak:
  • Jarduera egin ahal izateko mahai zabalak (Plastika ikasgaiarako erabiltzen direnakl dituen gela bat beharko dugu.
  • Guraizeak, erregela, arkatza.
Jarduerari buruzko txostena:

EREMU ARTISTIKOA

Esperientziaren arteko ezagutza espezializatua erakusten duen pertsona da artisaua.
Materiala eta gogoetatsua.
Artisau onak, bere lanean zehar, lan hutsean geratzen ez diren trebetasun batzuk garatzen ditu.
Imitazioa, baizik eta bilatzen, probatzen eta sakonago arakatzen saiatzen da.
Artisau-lanari esker, entsegu-, trebetasunak partekatze-, prestakuntza-, ahalegin- eta motibazio-prozesu batean sar gaitezke, dedikazio eta ikaskuntzarekin lortzen dena. Arrakasta iraunkortasunean eta dedikazioan dagoela ulertzeko modu bat da.
Artisautzaren alderdi kulturala alderdi komunitarioa da. Oinarrizko lehengaia artisaua bizi den eskualdean lortzen da.

EREMU PEDAGOGIKOA

Artisau-arte-hezkuntzaren helburua ikasleengan arreta eta lan egiteko gaitasuna sustatzea da
Kretibotasuna eta adierazpen artistikoa. Helburua gaitasunak eta trebetasunak sustatzea da,
Eskuratutako jakintzak ikasteko, jarduteko eta besteekin harremanetan jartzeko, sentimenduak komunikatzeko eta pentsamenduak. Benetan beharrezkoak dira ikasteko trebetasun garrantzitsuak garatzeko.
Iraunkorra. Artisautza lengoaia artistikoaren ezagutzan sakontzeko da,
Pentsamendu artistikoarekin lotutako ezagutzak, trebetasunak eta jarrerak, trebetasun nagusiak indartzea: sormena, ikusmen-pertzepzioa eta sentsibilitate estetikoa.

 
Proposamenaren egilearen ibilbide profesionala

Lanbide-ziurtagiria: 1993az geroztik ikastaroak ematen ditut eta erakusketak eta kultur jarduerak antolatzen ditut. Etengabe Donostiako Liburutegi Nagusian (Donostia Kultura) Txarnela koadernaketa tailerra. Hainbat elkarte. Lur Kolektiboa. Aldee Artxibo eta Liburutegietako Profesionalen Euskal Elkartea Gurutze Gorria Algara eguneko zentroa. 2018an argitaratutako eskuliburua, "Encuadernación con Helena", ikasgelako lana errazteko. Nire ikasleek 12 eta 17 urte bitarteko ikasleak eta helduak dira.