Bezero-esperientzia globalaren Unbabel txostena 2021: Berezko hizkuntza efektua

Unbabelek, San Franciscoko hizkuntza operazioen plataforma batek, bere 2021eko Global Multilingual Customer Experience Report-en emaitzak argitaratu ditu, egin berri den inkesta batean oinarrituta. Kontsumitzaileek egindako marka pertzepzioei eta horien hizkuntza-eskaintzari buruz.

Zalantzarik gabe, azterketaren emaitzek iradokitzen dute kontsumitzaileek askoz erosoagoa dihardutela marka batekin elkarrekintzan beren jatorrizko hizkuntzan — % 68k esan du ez luketela gehiago erabiliko marka jakin baten produktua edo zerbitzua, beste marka batek produktu edo zerbitzu bera bere jatorrizko hizkuntzan eskainiko balio.

2021 Multilingual Customer Experience Surveyko aurkikuntzek frogatzen dute esperientzia eleanitzek bezeroek markengan duten konfiantza indartzen dutela, eta gehiago ordaintzeko aukeran gauzatzen da hau. Txostena egiteko, Unbabelek 2.745 kontsumitzaileren erantzunak bildu zituen sei herrialdetan: AEB, Erresuma Batua, Brasil, Frantzia, Alemania eta Japonia.

 

Ikusi txostena: https://resources.unbabel.com/guide/highlights-the-unbabel-global-multilingual-cx-report-2021