Back MIMARTE
Lantzen dituen arlo artistikoak:
Zein eskola-ikasgairekin duen harremana:
800 €( % BEZx10% barne).
Lehen mailako prebentzioko baliabide bat da. Bertan eguneroko egoerak garatzen dira gazteen hausnarketa kritikoa errazteko, prebentzio-mezua hizkuntza iradokitzaile eta erakargarri batera egokituz.
Proiektu honen bidez, gazteek alkoholaren kontsumoari lotutako arriskuez eta alkoholaren erabilera desegokiari buruzko pertzepzioaz, bizipenez eta jarrerez jabetzea lortu nahi da.
Obrak sustatzen du:
Proiektua aldakorra da eta baldintza eszeniko guztietara egokitu daiteke. Ikastetxeetan edo gizarte-zentroetan garatuko da. Ekitaldi-aretoan garatuko da edo, ekitaldi-aretorik ez badago, ikastetxeko gimnasioan edo erabilera anitzeko areto batean.
70 minutuko iraupena aldatu egin daiteke bertaratutakoen parte-hartzearen arabera.
Zenbat ikaslek parte har dezaketen ekitaldi batean:
Covid19ri buruzko protokoloaren arabera, ikastetxe bakoitzeko arauek 50 pertsona hartzen dituzte gehienez.
Jardueraren alderdi artistiko-kulturalei buruzko txostena.
Mimarte ekitaldia protagonistaren aurkezpen batekin hasten da, arreta ikuskizunean jartzeko helburuarekin, eta, aldi berean, protagonistari aukera ematen dio ikusleen multzoaren eta obraren testuinguruaren nolabaiteko ikuspegia izateko.
Elkarrizketaren bidez, alkoholaren kontsumoarekin lotutako trafiko-istripuen maiztasuna identifikatzeko eta pertsonengan inpaktua saihesteko babes pertsonal ona izateko hausnarketa komun batean sakontzen dira ikusleak, hau da, burmuin ona izateko eta ondorioen larritasunaz jabetzeko.
Ondorengo sekuentzia batean alkoholari eta alkoholaren ondorioei buruz hausnartzen da, alegia arazoa ez dela alkoholaren kontsumoa bere horretan, baizik eta bere erabilera desegokia.
Horregatik azpimarratzen da alkoholaren erabilera arriskutsua izan daitekeela pertsonentzat.
Alkoholaren kontsumoaren ondorioei buruzko hausnarketaren bidez, pertsonen bizitzako une tragikoak jasotzen dira, hala nola trafiko-istripuetan duten inplikazioa, lan istripuetan, gaixotasunetan eta mota desberdinetako indarkerian.
Amaitzeko, protagonistak ikusleei galdetzen die ea zalantzarik duten ikuskizunari buruz eta alkoholaren kontsumoari buruz. Azaldutakoaren egiazkotasuna berresten du, eta alkoholaren kontsumoari buruzko portaera prebentiboarekin duen konpromisoa modu garrantzitsuan baloratzen du, ikasgelaren ingurunean elkarrekin gogoeta egitera gonbidatuz, eskuratutako ikaskuntzak gehiago finkatzeko.
Jardueraren alderdi pedagogikoei buruzko txostena.
Mimoaren bidezko interpretazioan oinarritzen da, hitzezko eta hitzik gabeko komunikazioaren aukerak ikertzen ditu, artistaren taularatzearekin batera, baita ikuskizunak, gazteen eta helduen arreta erakartzeko eta alkoholaren kontsumoarekin lotutako arrisku pertsonalei, familiakoei eta sozialei buruz sentsibilizatzeko duen gaitasuna.
Horretarako, metodologia berritzaile hau erabiltzea erabaki da, etengabe garatzen ari dena, gazteen hizkuntzara modu eraginkorrean hurbiltzen dena eta gazteen arreta hobeto bereganatzen duena.
Peter Roberts, eskoziarra odolez eta kulturaz, 1952an jaio zen.
Donostiara etorri zen bizitzera, eta bertan hizkuntza-irakasle gisa lan egin zuen. Antzerkia gustuko zuen, baina praktikatu nahi izan zuenean hizkuntzaren handicaparekin topo egin zuen.
Hori zela keinu hizkuntzaren bidez adieraztea beste aukerarik ez zuen izan.
Bere konpainia propioa sortu zuen 1979an hitzik gabeko komunikazioaren aukerak ikertzeko helburuarekin.
Hainbat urte daramatza Mimo Tailerra zuzentzen. Hezkuntza eta Zientzia Ministerioak, British Council Institutek, Eusko Jaurlaritzak, unibertsitateek eta beste erakunde publiko batzuek antolatutako ikastaroak eman ditu aktore, irakasle, ikasle eta pantomima eta ilusioa maite dutenentzat.