Back EUSKAL HERRI SOINU ETA MUSIKA TRESNAK
Lantzen dituen arlo artistikoak:
Zein eskola-ikasgairekin duen harremana:
Juan Mari Beltranek "Euskal Herri Musika eta Soinu-Tresnak" izenburupean eskainiko du kontzertua, eta beti musikari handiekin, perkusioarekin, txalapartarekin eta akordeoiarekin (Ander Barrenetxea edo Ixiar Jauregi eta Errege Belda, hurrenez hurren). Euskal instrumentuen inguruan hain esperientzia handia izanik, Juan Mari Beltranek kontzertu didaktiko hau du proiektu, non protagonistak euskal instrumentuak eta horiekin egiten diren doinuak diren.
* Patch :
CANAL |
INSTRUMENT |
MIC/DI |
PIES |
INSERT |
|
Txalaparta 1 |
Sm 57 |
Corto |
|
|
Txalaparta 1 |
Sm 57 |
Corto |
|
|
Txalaparta 2 |
Sm 57 |
Corto |
|
|
Voz percusionista |
Sm 58 |
|
|
|
Perkusioa |
Sm 57 – Sm 58 |
Corto |
|
|
Voz principal |
Sm 58 beta |
|
|
|
Akordeoia agudo - Dcha |
D.I |
|
|
|
Akordeoia grave - Izq |
D.I |
|
|
|
Tun tun - Arrabita |
Di |
|
|
|
Danbolina - Zanfoña |
Sm 58 |
Corto |
|
11. |
Bomboa |
Sm 58 |
Corto |
|
Bi di estra beharko dira trikitilariak bere mikroak eramaten baditu.
5 Mikro-oin labur. Oin mikro guztiek Jirafa izan behar dute.
2 monitore Sidefill moduan. Bi kanal independentetan.
Bere ibilbideagatik ikertzailetzat, sustatzailetzat eta euskal musika herrikoiaren figura garrantzitsuenetakotzat har dezakegu. Gaztetatik, musikan murgildu zen, lehenik klarinetea eta txistua jotzen, eta, laster, aurreko herri musikarien belaunaldiaren lekukoa hartzeko ardura hartu zuen. Txalapartari gisa Jorge Oteizak 60ko hamarkadan sortutako arte eskolako kide izan zen Bixente anaiarekin eta Artze anaiekin batera, txalaparta tradizionalean oinarritutako txalapartaren aro berriari hasiera emanez.
Euskal instrumentuen inguruan hain esperientzia handia izanik, Juan Mari Beltranek kontzertu didaktiko hau du proiektu, non protagonistak euskal instrumentuak eta horiekin egiten diren doinuak diren.
Hainbat dira kontzertu honen helburuak. Besteak beste, txalapartaren, albokaren, Ttun ttunaren eta abarren historia eta funtzionamendua ezagutaraztea; euskal musika herrikoiaren inguruko ezagutza indartzea eta Euskal Herrian musika herrikoiaren barruan instrumentu horiek duten garrantziaz sentsibilizatzea, eta musika mota hori publiko guztiei helaraztea, batez ere gazteenei.