Programa honen helburua bizikleta eguneroko garraiobide jasangarri eta osasungarri gisa erabiltzea da. Horretarako, bizikleta-bideen sare bat eraikitzea bultzatzen du, lurraldea artikulatzen duena — herri barruko eta hiriarteko tarteekin —, bizikletaren eta garraio kolektibo publikoaren arteko intermodalitatea (trena eta autobusa) eta Gipuzkoako herritarren ohiturak aldatzea eta, azken batean, automobil- eta motozikleta-bidaiak murriztea lortu behar duten hainbat sustapen-neurri.
Gipuzkoak aurrera egin du bizikletaren erabilera ahalbidetzen duten azpiegiturak sortzen, ez bakarrik aisiarako eta kirolerako,baita eguneroko garraiorako aukera bideragarri gisa ere.
Eguneroko bizitzan bizikleta erabiltzea errazten duen bidegorrien sarea garatuta duten Gipuzkoako eremu nabarmenetako batzuk aurkezten ditugu, lanera edo eskolara joateko, kirola edo erosketak egiteko edo, besterik gabe, paisaiez gozatzeko
Narrondo eta Arroagoikoa arteko bizikleta oinezkoentzako bidea (2,7 km) eraikitzeko obrak eragin du N-634 errepidea errei batera murriztea eta bertan semaforoa jartzea.
N-I errepidea erabat itxiko da ostiral honetan Villabona eta Irura bitartean (34. poligonoa), bi herriak lotuko dituen bidegorriaren pasabidea hormigonatzeko.
28 metroko luzera, 3,9 metroko zabalera eta 15 tonako pisua duen egituraren instalazioa mugarri garrantzitsua da bidegorri berria egiteko orduan, eta urte honen amaieran edo datorren urtearen hasieran amaitzea aurreikusten da. José Ignacio Asensio: “Jarduketa hau urrats erabakigarria da Villabona eta Irura bizikletaz eta oinezkoz lotzeko, eta mugikortasun jasangarriago, seguruago eta emisiorik gabeagoaren aldeko konpromisoa indartzen du”. Tarte berri honek, laster Lasarte-Oria eta Urnieta artean eraikiko den bidegorriarekin batera, Ormaiztegi eta Donostia lotzeko aukera emango du.