Atzealdea

Berritzen ikastea: benetako berrikuntza-erronkei erantzutea, ikaskuntzaren parte gisa

Berritzen ikastea: benetako berrikuntza-erronkei erantzutea, ikaskuntzaren parte gisa

LH DUALA ikastetxeko eta lantokiko ikaskuntza konbinatuan oinarritzen da, eta horrek ezagutzak eta zeharkako gaitasunak (soft skills) transmititzea errazten du.

-ren irudia Berritzen ikastea: benetako berrikuntza-erronkei erantzutea, ikaskuntzaren parte gisa

HETELek abian jarritako "LH Dualaren bidez Gipuzkoako enpresetan berrikuntza-ekosistema hobetzeko ikerketa-proiektuak" beste urrats bat ematen du, eta "esperientzia jakin batetik berrikuntza txertatzen ikasteko" formula gisa planteatzen da.

Proiektuaren helburua ikaslea 9 enpresa parte-hartzaileen benetako berrikuntza-erronketan inplikatzea da, inplikazio aktibo batekin (konpromisoa, lidergoa, lankidetza) eta irtenbideak emateko helburuarekin (ikuspegi kritikoa, partaide izatea).