Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak United Airlines, Lufthansa, New York Convention Bureau eta Gipuzkoako turismo-agentzien arteko workshop bat eskaini du
Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak United Airlines, Lufthansa, New York Convention Bureau eta Gipuzkoako turismo-agentzien arteko workshop bat eskaini du
Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak United Airlines, Lufthansa, New York Convention Bureau eta Gipuzkoako turismo-agentzien arteko workshop bat eskaini du
Azahara Domínguez diputatuak topaketa honetan parte hartu du, eta jardunaldi honi esker, Gipuzkoako turismo-profesionalen eta Amerikako merkatuaren arteko harremana sakondu ahal izan da

Azahara Domínguez diputatua United Airlines, Lufthansa, New York Convention Bureau-ko kideekin
Mugikortasuneko, Turismoko eta Lurralde Antolaketako Departamentuak United Airlines, Lufthansa, New York Convention Bureau eta Gipuzkoako agentzia turistikoen arteko workshop bat egitea erraztu du. Horri esker, profesional gipuzkoarren eta amerikarren arteko harremana sakondu ahal izan da, hilabete baino gutxiago falta denean New York eta Bilbo arteko lehen hegaldi zuzena Loiuko aireportuan lurreratzeko.
Bilera Donostiako Arima hotelean izan da, eta Azahara Domínguez diputatuak hartu du parte. Ekimen hau New Yorken joan den martxoan egindako sustapen-kanpainaren jarraipen zuzena da. Bertan, Gipuzkoak aukera izan zuen bere eskaintza turistikoa Estatu Batuetako sektoreko eragile garrantzitsuen aurrean aurkezteko.
Diputatuak azaldu duenez, ekimen horri esker "harreman estrategikoak" ezarri ahal izan dira, jardunaldia antolatzea erraztu dutenak, "horrela, Gipuzkoa nazioartekotzera eta gure lurraldea helmuga turistiko gisa hobetzera bideratutako lan-ildoa sendotzen dugu". "Orain, ekitaldi honek airelineekin, turismo-operadoreekin eta nazioarteko erakundeekin harreman estrategikoak ezartzeko aukera ematen digu, Gipuzkoako ekosistema turistiko osoari mesede egingo dioten etorkizuneko lankidetzei ateak irekiz", gaineratu du.
"Workshop hau ezin hobeto egokitzen da turismoaren arloan bultzatu nahi ditugun helburu estrategikoetara; izan ere, Gipuzkoako ekosistema turistikoarentzat kontaktu erabakigarriak bultzatzeaz gain, nazioarteko merkatu oso interesgarri batera zabaltzeko aukera ematen digu, kalitate handiko profil turistikoa duena eta, gainera, gure merkatua dibertsifikatzeko aukera ematen duena, etorkizunean izango diren aldaketa eta erronken aurrean erresilienteagoak izan gaitezen", azpimarratu du.
Hegaldi zuzena Loiura, aukera estrategikoa Gipuzkoarentzat
Azahara Domínguezek gogorarazi duenez, Bilbo eta New York arteko zuzeneko aire-bide berria irekitzea "aukera paregabea da Gipuzkoak Ipar Amerikako merkatuan duen presentzia indartzeko". Merkatu hori "interes handikoa" da, balio handiko turistak ekartzen baititu, zeintzuk batez besteko 2 gauetik gorako egonaldiak egiten dituzten, eta batez besteko 300 euro inguruko gastua egiten duten egunero. Gainera, kalitate handiko produktuak bilatzen dituzten bisitariak dira, eta ingurunea eta bertako biztanleak errespetatzen dituzten praktika turistikoak sortzen dituzte.
4874