Atzealdea Helburua: STEM eremuan genero-arrakala murriztea

Helburua: STEM eremuan genero-arrakala murriztea

Azterlan honek Espainiako STEM arloko genero-desberdintasuna ikertzen du -oinarrizko hezkuntzatik karrera profesionalera-, PISAren eta erreferentziazko beste adierazle batzuen emaitzetan oinarrituta. Arreta matematikaren presentzia handiena duten arloetan jartzen du, arrakala nabarmenenak kontzentratzen baitituzte. Proposatzen du:

-ren irudia
 Helburua: STEM eremuan genero-arrakala murriztea

-Hezkuntza-sistematik lan egitea, neskak STEM arloan sar daitezen, prestakuntza gehigarriarekin, erakargarriarekin eta curriculumetik kanpokoarekin; genero-alborapenik gabeko curriculumak izatea eta irakasleek hezkuntza inklusiboa (femeninoan) bultzatzeko tresnak izatea.
-Erreferente femeninoak (role models) zabaltzea, re-skilling-a STEM eremurantz bultzatzea eta familiek neskentzat ere badiren STEM aukerei buruz duten kontzientziazioa hobetzea.
-Emakumeak STEM okupazioetan sartzeko eta jarraitzeko lan-politikak bultzatzea (ingurune inklusiboak eta aukera-berdintasuna).