Marka txikietarako komunikazio-estrategiak eta hizkuntza hautuak. Zirkuitulabur baten aurrean

Gaur egungo mundu digitalean, tokiko markek eta marka txikiek beren xede-publikoarengana iristeko tresna ugari dituzte eskura. Hala ere, estrategia horiek eraginkorrak izan daitezen, garrantzitsua da ondo definitutako plan bat izatea eta modu egokian nola erabili jakitea. Artikulu honetan, tokiko markentzat eta marka txikientzat komunikazio-estrategiek duten garrantziaz hitz egingo dugu. Gure kasuan, sarritan esaten didate, gainera, euskaraz edo bi-hiru hizkuntzatan komunikatu beharrak zalantzak sortzen dizkiela, iismena lortuko ote duten edo lana bikoiztea/hirukoiztea besterik suposatzen ez duen.

Informazio gehiago: https://www.sarean.eus/marka-txikietarako-komunikazio-estrategiak-eta-hizkuntza-hautuak-zirkuitulabur-baten-aurrean/​​​​​​​