Atzealdea

EUSKAL HERRI SOINU ETA MUSIKA TRESNAK

Egitasmoaren izena : EUSKAL HERRI SOINU ETA MUSIKA TRESNAK

Eragilea : TTAKUN S.L

Telefonoa
670242343 / 617300196
Kontaktua
MIRIAM /CRUZ

Lantzen dituen arlo artistikoak:

Musika

Zein eskola-ikasgairekin duen harremana:

Gizarte zientziak
Musika
Zein balio sustatzen ditu
Txalapartaren, albokaren, Ttun ttunaren eta abarren historia eta funtzionamendua ezagutaraztea; euskal musika herrikoiaren inguruko ezagutza indartzea eta musika tresna horiek Euskal Herrian duten garrantziaz sentsibilizatzea, eta musika mota hori publiko guztiei helaraztea, batez ere gazteei.
Zein ikas mailari edo adinari zuzentzen zaio:
Guztiak
Zenbat ikaslek parte har dezakete ekitaldi baten:
Gela bat
Ekitaldi bakoitzaren prezioa:
2.000€ + BEZa
Jardueraren deskribapena:

Juan Mari Beltranek "Euskal Herri Musika eta Soinu-Tresnak" izenburupean eskainiko du kontzertua, eta beti musikari handiekin, perkusioarekin, txalapartarekin eta akordeoiarekin (Ander Barrenetxea edo Ixiar Jauregi eta Errege Belda, hurrenez hurren). Euskal instrumentuen inguruan hain esperientzia handia izanik, Juan Mari Beltranek kontzertu didaktiko hau du proiektu, non protagonistak euskal instrumentuak eta horiekin egiten diren doinuak diren.

Jarduera gauzatzeko behar diren baldintzak eta baliabideak:

JUAN MARI BELTRAN HIRUKOTE

* Patch :

 

CANAL

INSTRUMENT

MIC/DI

PIES

INSERT

  1.  

Txalaparta 1

Sm 57

Corto

 

  1.  

Txalaparta 1

Sm 57

Corto

 

  1.  

Txalaparta 2

Sm 57

Corto

 

  1.  

Voz percusionista

Sm 58

 

 

  1.  

Perkusioa

Sm 57 – Sm 58

Corto

 

  1.  

Voz principal

Sm 58 beta

 

 

  1.  

Akordeoia agudo - Dcha

D.I

 

 

  1.  

Akordeoia grave - Izq

D.I

 

 

  1.  

Tun tun - Arrabita

Di

 

 

  1.  

Danbolina - Zanfoña

Sm 58

Corto

 

11.

Bomboa

Sm 58

Corto

 

 

Bi di estra beharko dira trikitilariak bere mikroak eramaten baditu.
5 Mikro-oin labur. Oin mikro guztiek Jirafa izan behar dute.
2 monitore Sidefill moduan. Bi kanal independentetan.

Jarduerari buruzko txostena:

Bere ibilbideagatik ikertzailetzat, sustatzailetzat eta euskal musika herrikoiaren figura garrantzitsuenetakotzat har dezakegu. Gaztetatik, musikan murgildu zen, lehenik klarinetea eta txistua jotzen, eta, laster, aurreko herri musikarien belaunaldiaren lekukoa hartzeko ardura hartu zuen. Txalapartari gisa Jorge Oteizak 60ko hamarkadan sortutako arte eskolako kide izan zen Bixente anaiarekin eta Artze anaiekin batera, txalaparta tradizionalean oinarritutako txalapartaren aro berriari hasiera emanez.
Euskal instrumentuen inguruan hain esperientzia handia izanik, Juan Mari Beltranek kontzertu didaktiko hau du proiektu, non protagonistak euskal instrumentuak eta horiekin egiten diren doinuak diren.
Hainbat dira kontzertu honen helburuak. Besteak beste, txalapartaren, albokaren, Ttun ttunaren eta abarren historia eta funtzionamendua ezagutaraztea; euskal musika herrikoiaren inguruko ezagutza indartzea eta Euskal Herrian musika herrikoiaren barruan instrumentu horiek duten garrantziaz sentsibilizatzea, eta musika mota hori publiko guztiei helaraztea, batez ere gazteenei.

Proposamenaren egilearen ibilbide profesionala
Bere ibilbideagatik ikertzailetzat, sustatzailetzat eta euskal musika herrikoiaren figura garrantzitsuenetakotzat har dezakegu. Gaztetatik, musikan murgildu zen, lehenik klarinetea eta txistua jotzen, eta, laster, aurreko herri musikarien belaunaldiaren lekukoa hartzeko ardura hartu zuen. Txalapartari gisa Jorge Oteizak 60ko hamarkadan sortutako arte eskolako kide izan zen Bixente anaiarekin eta Artze anaiekin batera, txalaparta tradizionalean oinarritutako txalapartaren aro berriari hasiera emanez.
Euskal instrumentuen inguruan hain esperientzia handia izanik, Juan Mari Beltranek kontzertu didaktiko hau du proiektu, non protagonistak euskal instrumentuak eta horiekin egiten diren doinuak diren.
Hainbat dira kontzertu honen helburuak. Besteak beste, txalapartaren, albokaren, Ttun ttunaren eta abarren historia eta funtzionamendua ezagutaraztea; euskal musika herrikoiaren inguruko ezagutza indartzea eta Euskal Herrian musika herrikoiaren barruan instrumentu horiek duten garrantziaz sentsibilizatzea, eta musika mota hori publiko guztiei helaraztea, batez ere gazteenei: eskolak, musika ikasleak, kultur etxeak, eta abar.
Dokumentu osagarriak