Nola kontsulta dezaket fitxategiak behar bezala jaulki diren eta errorerik edo oharrik duten?

TicketBAI fitxategi bat jasotzen den unean, faktura jaulkitzeko erabilitako softwareak erantzun automatikoa jasotzen du. Erabiltzaileak zuzenean ikusi dezake erantzun hori software horretan, betiere aukera hori ematen badio.

Bi erantzun posible daude:

 

DESKRIBAPENA

ESANAHIA

00

Jasota

TicketBAI altako fitxategia jaso egin da.

01

Errefusatuta

TicketBAI altako fitxategiak erroreak ditu, eta ezin da jaso.


Fitxategia errefusatuta badago, mezuan errefusaren arrazoia adierazten da harrerako errore kodearen bidez.

Fitxategia erroreekin jaso bada, erantzunaren mezuan bertan gainditu ez den kontsolidazio balioztapenaren errore kodea

kodea edo oharra ikusiko da.

Fitxategietan detektatzen diren gorabeherak dira oharrak. Gorabehera horiek, errore teknikoekin lotuak normalean, ez dute akatsik eragiten jasotako fitxategian, eta, beraz, fitxategi horiek zerga ondorioetarako kontabilizatzen dira, baina beharrezkoa da horiek eragiten dituen kausa aztertzea eta zuzentzea, etorkizuneko bidalketetan berriro gerta ez daitezen

Errore edo oharrekin jasotako fitxategien kasuan, informazioa edozein unetan kontsulta daiteke hemen:

  • GipuzkoaAtarian, TicketBAI Atarian sartuz eta «TicketBAI fakturen kontsulta» hautatuz. 
  • Erabilgarri dauden zerrendak exekutatuz: 

    - Laburpen zerrendan, faktura guztiak deskarga daitezke, erroreak dituztenak eta errorerik gabeak identifikatu daitezke, baita errore kodea ikusi ere, besteak beste.
    - Erroreak dituzten fakturen zerrendan, erroreak dituzten fakturak bakarrik deskargatzen dira.
    - BEZerako zerrendan, hondo gorriarekin nabarmentzen dira erroreekin jaso diren fakturak.

Orobat, posible da faktura baten erroreak, kodea eta deskribapena bistaratzea, zerrenda deskargatu beharrik gabe. Horretarako, eskuineko aldean dagoen botoia sakatu behar da:
 


 

Klikatutakoan, erroreari buruzko informazioa bistaratzen da:
 


 

Zergadunari gogorarazten zaio bere erantzukizuna dela jaulkitako fakturetan jasanarazi diren kuotak behar bezala aitortuta egotea, eta ez duela axolik “.xml” fitxategia errefusatu den edo ez edo zuzendu gabeko erroreak dituen.

18. Salbuesteko kasuak

  • Badira TBAI sistematik kanpora geratzen diren kasuak?
  • Erretirotik gertu dagoen pertsona bat naiz. TicketBAI derrigortasuna bete behar dut?
  • Langile bat partzialki kontratatu badut, salbuesteko eskubidea al dut?
  • Betebeharretik salbuesteko eskubidea izan dezaket 60 urte baino gutxiago izanda ere?
  • Baldintzak betetzen ditut, baina elkargoko kide izatea eskatzen duen jarduera batek egiten du jarduera.
  • Baldintzak betetzen ditut, baina jarduera pertsona juridiko baten bidez egiten dut.
  • Baldintza guztiak betetzen ditut, baina ez-egoiliarren errentaren gaineko zerga ordaintzen dut, eta ez PFEZa.
  • BEZaren nekazaritza, abeltzaintza eta arrantzaren araubide berezian nago.
  • Jarduera ekonomikorik egiten ez duen pertsona fisikoa naiz.
  • Sozietateen gaineko zergaren 12. artikuluko entitate salbuetsiak.
  • Irabazi-asmorik gabeko entitateak.
  • Partzialki salbuetsitako entitateak.
  • Behartuta ez dagoen hartzaileak egitea fakturazioa.
  • Beharrezkoa al da interesdunak aldez aurretik eskatzea salbuespena?
  • Erregelamendu bidez erabakitzen diren salbuespenak.
  • Zer gertatzen da salmenta makina ez bada jarduera nagusia?

19. Zehapen erregimena

  • Zer akzio edo omisio hartzen dira zerga arloko arau-haustetzat TicketBAIn?
  • Zer zehapen daude aurreikusita TicketBAI erabiltzen ez bada?
  • Zer zehapen daude aurreikusita TicketBAI fitxategiak manipulatzen badira?
  • Nola eman tiket edo faktura baten berri, QR-a okerra bada edo QR-rik ez badu?
  • Iruzur fiskaleko salaketen tratamendua

20. Faktura zuzentzaileak

  • Zer motatako faktura zuzentzaile daude?
  • Faktura zuzentzailea noiz jaulki behar da?
  • Zer eremu eduki behar dituzte faktura zuzentzaileen TicketBAI fitxategiek?
  • Nola bete behar du jaulkitzaileak ordezko faktura zuzentzaile bat («S»)?
  • Nola bete behar du jaulkitzaileak faktura zuzentzaile bat («S» mota), ordezten den faktura faktura zuzentzaile bat denean?
  • Noiz betetzen dira «Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa» eremuak?
  • Nola bidali behar du jaulkitzaileak diferentziengatik egin den faktura zuzentzailea («I» mota), zuzendutako faktura erroreekin jaso denean?
  • Nola bidali behar du jaulkitzaileak diferentziengatik egiten den faktura zuzentzaile bat («I»), zuzendutako faktura faktura zuzentzaile bat denean?
  • Zer adierazi behar da «Zuzendutako oinarria» eremuan, "Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa" blokearen barruan?
  • Zer adierazi behar da «Zuzendutako kuota» eremuan, "Ordezko zuzenketaren zenbatekoa" blokearen barruan?
  • Zer adierazi daiteke "Errekarguaren kuota zuzenduan”, "Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa" eremuan?
  • Nola bete behar dira faktura zuzentzaileak, eragiketa bolumenaren ondorioz deskontuak edo hobariak aplikatu direnean?
  • Zertan bereizten dira faktura zuzentzailea eta TicketBAIren XML formatuko baliogabetze fitxategia?
  • Faktura bat baino gehiago dokumentu zuzentzaile bakar batean zuzentzen badira, nola identifikatzen ditu jaulkitzaileak faktura zuzenduak?
  • Zein ekitaldi eta epealdiri egozten zaizkio faktura zuzentzaileak?

21. Erroreen kudeaketa. Zuzendu eta Zuzendubai zerbitzuak

  • Nola kontsulta dezaket fitxategiak behar bezala jaulki diren eta errorerik edo oharrik duten?
  • Non kontsulta ditzaket harrerako eta kontsolidazioko erroreak eta haien deskribapena?
  • Zer egin behar dut jaso den fitxategiak oharren bat badu ? Nola zuzentzen dira oharrak?
  • Zer da Zuzendu Zerbitzua?
  • Zertan datza ZuzenduBAI Zerbitzua? Nola sartzen da zerbitzu horretara?
  • Zer informazio aldatu daiteke ZuzenduBAI erabiliz? Zer errore mota zuzendu daitezke ZuzenduBAI zerbitzua erabiliz?
  • Zer epe dago konponketa edo aldaketa fitxategia Zuzendu Zerbitzuarekin bidaltzeko?
  • Zer egin behar da fitxategi bat errefusatzen bada harrerako balioztapenak ez gainditzeagatik?
  • Zer egin behar da bidalitako fitxategia jaso bai baina kontsolidazioko erroreak baditu?
  • Zer esan nahi dute 5015, 5016, 5017 eta 5018 erroreek? Nola konpondu daitezke?
  • Zer esan nahi du 1153 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 5040 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 008 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 1168 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 1104 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 5007 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Nola islatzen da Gipuzkoataritik deskarga daitezkeen zerrendetan faktura batek kontsolidazio erroreak dituela, eta faktura hori Zuzendu edo ZuzenduBAI zerbitzuaren bidez konpondu edo aldatu dela?
  • Faktura batean errore bat egiten bada, adibidez, kontzeptuan, zenbatekoan edo hartzailean, nahitaezkoa al da faktura zuzentzaile bat egitea, ala Zuzendu zerbitzuan zuzendu al daiteke?
  • Zer ezaugarri izan behar ditu faktura zuzentzaile batek faktura zuzenduak kontsolidazio erroreren bat baldin badu (hau da, erroreekin jaso bada)?
  • Zein motatako faktura zuzentzaile erabili behar da ordeztutako fakturak kontsolidazio erroreren bat baldin badu?
  • Nola jaulki behar du jaulkitzaileak «I» motako faktura zuzentzaile bat (diferentziengatik) jatorrizko fakturak kontsolidazio erroreak baldin baditu?
  • Zer adierazi behar da XML fitxategiko "Oinarri zuzendua" eta "Kuota zuzendua" eremuetan jatorrizko faktura erroreekin jaso bada eta, beraz, fakturan adierazitako zenbatekoak ez badira kontuan hartzen zerga ondorioetarako?
  • Beharrezkoa al da faktura zuzentzaile bat egitea jatorrizko fakturak erroreren bat erregistratu badu TicketBAI fitxategian?
  • Posible al da faktura zuzentzaile bati buruzko informazio fitxategia jaulkitzea zuzendutako faktura TicketBAI sisteman ez badago? Eta fitxategia errefusatu bada?

22. Errentak esleitzen dituzten entitateak

  • Errentak esleitzeko araubidean dauden nortasun juridikorik gabeko entitateak (EEAEak) behartuta al daude TicketBAI obligaziora?
  • Zer gastu eta inbertsio dira kengarriak nortasun juridikorik gabeko entitateentzat, TicketBAI obligaziora egokitzeko garaian?
  • Nortasun juridikorik gabeko entitateek nola bete behar dute Kenkariback eredua?
  • Zein kasutan egon daitezke salbuetsita EEAEak TicketBAI obligaziotik?

23. Fakturen kontsulta

  • ¿Qué funcionalidades tiene la aplicación Consulta de Facturas?