Zer egin behar da fitxategi bat errefusatzen bada harrerako balioztapenak ez gainditzeagatik?

Jokatzeko era desberdina izango da gainditu ez den balioztapenaren arabera, hurrengo taulan ikus daitekeen bezala:

ERREFUSATZEA DAKARTEN ERROREAK

ERRORE MOTA

KOD.

ERROREAREN ZUZENKETA

BIDALKETA ZIURTAGIRIARI edo bidalketa ziurtagiriaren NORTASUNARI lotuta

001

007

TicketBAI fitxategia BIRBIDALTZEA errorea zuzendu ondoren

HARRERA ZERBITZUA ez dago erabilgarri

006

EGITURARI edo TicketBAI ALTAko fitxategiaren GUTXIENEKO EDUKIEI lotuta

002

003

004

017

Konponketa fitxategia ZUZENDU ALTA zerbitzuaren bidez bidaltzea

TicketBAI altako fitxategia lehenago jaso da

005

Ekintzarik ez

 

Taulan adierazitako akatsak zuzentzeko, ez da faktura zuzentzailerik egin behar. 

Beraz, jarduteko modua honako hau izango da:

  • Errorea ziurtagiriarekin lotuta badago (001, 006 eta 007 erroreak), zuzendu egin beharko da eta fitxategia berriro bidali. Zuzendu zerbitzua ez da erabili behar.
  • Errorea fitxategiaren tamainarekin edo eskemako  erroreekin lotuta badago, Zuzendu Zerbitzuaren bidez konpondu beharko dira, konponketa fitxategi bat bidaliz eta barruan informazio zuzena jasoz. 

Bidalitako fitxategia behar beste aldiz zuzendu beharko da, harrerako balioztapenak ez gainditzeak ekarritako errefusak irauten duen bitartean.

Fitxategia onartutakoan, sistemak egiaztatuko du kontsolidazioko errorerik duen edo ez. Errore horiek geroago zuzendu beharko dira.

Goiko taulan adierazitako erroreak, errefusa dakartenak, ezin dira ZuzenduBAI zerbitzuarekin zuzendu.

1. adibidea: Harrerako erroreak.

Altako fitxategi jakin bat errefusatu egiten da errore hau izateagatik:

  • 001 errorea: Igorlearen ziurtagiriak homologatuta egon behar du, errebokatu gabe eta iraungi gabe (hilabete baino gehiago).

Zuzentzeko, fitxategia bidali beharko da berriro, igorlearen ziurtagiria balioduna dela eta indarrean dagoela ziurtatuz.

Bigarren bidalketa horretan, sistemak abisatzen du errore hau duela:

  • 002 errorea: Fitxategiak XSD eskema bete behar du

Bigarren errore hori zuzentzeko, konponketa fitxategi bat bidali beharko da Zuzendu zerbitzuaren bidez.
 

19. Zehapen erregimena

  • Zer akzio edo omisio hartzen dira zerga arloko arau-haustetzat TicketBAIn?
  • Zer zehapen daude aurreikusita TicketBAI erabiltzen ez bada?
  • Zer zehapen daude aurreikusita TicketBAI fitxategiak manipulatzen badira?
  • Nola eman tiket edo faktura baten berri, QR-a okerra bada edo QR-rik ez badu?
  • Iruzur fiskaleko salaketen tratamendua

20. Faktura zuzentzaileak

  • Zer motatako faktura zuzentzaile daude?
  • Faktura zuzentzailea noiz jaulki behar da?
  • Zer eremu eduki behar dituzte faktura zuzentzaileen TicketBAI fitxategiek?
  • Nola bete behar du jaulkitzaileak ordezko faktura zuzentzaile bat («S»)?
  • Nola bete behar du jaulkitzaileak faktura zuzentzaile bat («S» mota), ordezten den faktura faktura zuzentzaile bat denean?
  • Noiz betetzen dira «Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa» eremuak?
  • Nola bidali behar du jaulkitzaileak diferentziengatik egin den faktura zuzentzailea («I» mota), zuzendutako faktura erroreekin jaso denean?
  • Nola bidali behar du jaulkitzaileak diferentziengatik egiten den faktura zuzentzaile bat («I»), zuzendutako faktura faktura zuzentzaile bat denean?
  • Zer adierazi behar da «Zuzendutako oinarria» eremuan, "Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa" blokearen barruan?
  • Zer adierazi behar da «Zuzendutako kuota» eremuan, "Ordezko zuzenketaren zenbatekoa" blokearen barruan?
  • Zer adierazi daiteke "Errekarguaren kuota zuzenduan”, "Ordezteko zuzenketaren zenbatekoa" eremuan?
  • Nola bete behar dira faktura zuzentzaileak, eragiketa bolumenaren ondorioz deskontuak edo hobariak aplikatu direnean?
  • Zertan bereizten dira faktura zuzentzailea eta TicketBAIren XML formatuko baliogabetze fitxategia?
  • Faktura bat baino gehiago dokumentu zuzentzaile bakar batean zuzentzen badira, nola identifikatzen ditu jaulkitzaileak faktura zuzenduak?
  • Zein ekitaldi eta epealdiri egozten zaizkio faktura zuzentzaileak?

21. Erroreen kudeaketa. Zuzendu eta Zuzendubai zerbitzuak

  • Nola kontsulta dezaket fitxategiak behar bezala jaulki diren eta errorerik edo oharrik duten?
  • Non kontsulta ditzaket harrerako eta kontsolidazioko erroreak eta haien deskribapena?
  • Zer egin behar dut jaso den fitxategiak oharren bat badu ? Nola zuzentzen dira oharrak?
  • Zer da Zuzendu Zerbitzua?
  • Zertan datza ZuzenduBAI Zerbitzua? Nola sartzen da zerbitzu horretara?
  • Zer informazio aldatu daiteke ZuzenduBAI erabiliz? Zer errore mota zuzendu daitezke ZuzenduBAI zerbitzua erabiliz?
  • Zer epe dago konponketa edo aldaketa fitxategia Zuzendu Zerbitzuarekin bidaltzeko?
  • Zer egin behar da fitxategi bat errefusatzen bada harrerako balioztapenak ez gainditzeagatik?
  • Zer egin behar da bidalitako fitxategia jaso bai baina kontsolidazioko erroreak baditu?
  • Zer esan nahi dute 5015, 5016, 5017 eta 5018 erroreek? Nola konpondu daitezke?
  • Zer esan nahi du 1153 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 5040 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 008 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 1168 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 1104 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Zer esan nahi du 5007 erroreak? Nola konpondu daiteke?
  • Nola islatzen da Gipuzkoataritik deskarga daitezkeen zerrendetan faktura batek kontsolidazio erroreak dituela, eta faktura hori Zuzendu edo ZuzenduBAI zerbitzuaren bidez konpondu edo aldatu dela?
  • Faktura batean errore bat egiten bada, adibidez, kontzeptuan, zenbatekoan edo hartzailean, nahitaezkoa al da faktura zuzentzaile bat egitea, ala Zuzendu zerbitzuan zuzendu al daiteke?
  • Zer ezaugarri izan behar ditu faktura zuzentzaile batek faktura zuzenduak kontsolidazio erroreren bat baldin badu (hau da, erroreekin jaso bada)?
  • Zein motatako faktura zuzentzaile erabili behar da ordeztutako fakturak kontsolidazio erroreren bat baldin badu?
  • Nola jaulki behar du jaulkitzaileak «I» motako faktura zuzentzaile bat (diferentziengatik) jatorrizko fakturak kontsolidazio erroreak baldin baditu?
  • Zer adierazi behar da XML fitxategiko "Oinarri zuzendua" eta "Kuota zuzendua" eremuetan jatorrizko faktura erroreekin jaso bada eta, beraz, fakturan adierazitako zenbatekoak ez badira kontuan hartzen zerga ondorioetarako?
  • Beharrezkoa al da faktura zuzentzaile bat egitea jatorrizko fakturak erroreren bat erregistratu badu TicketBAI fitxategian?
  • Posible al da faktura zuzentzaile bati buruzko informazio fitxategia jaulkitzea zuzendutako faktura TicketBAI sisteman ez badago? Eta fitxategia errefusatu bada?

22. Errentak esleitzen dituzten entitateak

  • Errentak esleitzeko araubidean dauden nortasun juridikorik gabeko entitateak (EEAEak) behartuta al daude TicketBAI obligaziora?
  • Zer gastu eta inbertsio dira kengarriak nortasun juridikorik gabeko entitateentzat, TicketBAI obligaziora egokitzeko garaian?
  • Nortasun juridikorik gabeko entitateek nola bete behar dute Kenkariback eredua?
  • Zein kasutan egon daitezke salbuetsita EEAEak TicketBAI obligaziotik?

23. Fakturen kontsulta

  • ¿Qué funcionalidades tiene la aplicación Consulta de Facturas?